Sunday, April 6, 2008

Birkaç albüm..

Uzun zamandır yazamıyordum, ama hayat devam ediyor, yazmak lazım..

Birkaç gıcır albüm..

Retribution Gospel Choir'ın aynı adlı ilk albümü, karanlık ama enerjik, hareketli ama durgun.. kısa ve öz.. Low türevi gruptan mütevazı ama cüretkar bir ilk deneme..

Sons and Daughters'ın ilk Lp'si "This Gift".. Üf, ne denebilir ki, fırtına gibi, süper.. çiğ mi çiğ, ama üzerinde epeyce düşünüldüğü belli.. Tokat gibi vuruyor ilk dinleyişten itibaren.. "Iodine" dünyanın en güzel şarkısı olabilir, kim bilir..

School of Language, "Sea from Shore", bir ilk albüm daha.. Bunlar da yeni The Flaming Lips.. Albüm su gibi akıp gidiyor, pek de keyifli..

Ve tabi, Nick Cave & The Bad Seeds'in yeni albümü "Dig Lazarus Dig".. Grup daha önce döneminin ruhunu hiç bu kadar iyi yakalayamamıştı sanki.. Çok çok iyi, sert, güçlü, enerjik.. ve uzun her zamanki gibi, doya doya dinletiyor kendini.. Boş şarkı yok, filler yok.. Favorim "Lie down here and be my girl"..

Bir daha görüşmek dileğiyle, hoşkalın..

2 comments:

  1. of süper post! Nick Cave albümü canavar, en iyi kayıtlarından birisi. ben bayıldım Jesus of the Moon, Today's Lesson, Midnight Man falan mükemmel. yazdığın gibi boş yok. bu albüm sene sonunda ilk 10'da olmalı.

    aynı şekilde R.E.M. halen dünyanın en iyi grubu.
    Goldfrapp kaydı, Hercules & Love Affair, Matmos, Xui Xui, Magnetic Fields o kadar sağlam albümler ki. Duffy, Adele, El Perro del Mar da tatlı tatlı dinleniyo. Cat Power her zamanki gibi mükemmel.

    ama Beach House var ki ah ulan ah yaktı yıktı beni

    ReplyDelete
  2. valla 2008 cok iyi basladi cidden.. Magnetic Fields'in ben de hastasi oldum, cok tatlilar.. bunun yaninda dedigin gibi Beach House da cok basarili.. Dodos ve Sian Alice Group da yeni takintilarim.. Evangelicals gayet iyi, British Sea Power bu sefer biraz hafif ama yine de super..

    dertliyim aslinda, is guc yuzunden az ilgilenebiliyorum muzikle, ama yine de cabaliyorum iste..

    ote yandan, uzgunum ama R.E.M dunyanın en iyi grubu degil :)

    ReplyDelete